Koulu nyt ohi, entä nyt, on vähä haikee olo. No, maanantaina palaan takaisin osa-aikaseen työhöni.

Kietasupuseroo oon tikutellut ahkeraan,hihat on melkein valmiit,yhtäaikaa niitä tehnyt. Mut se kasaaminen on viel ees =(  Ja Snyllenikin olen jotain väkertännä,mut niitä näytän sit vasta toukokuun lopulla.

Kirjastossa kävin taas eilen pitkästäaikaa ja muutama kirja läks mukaan.
1257703.jpg
Ja arvatkaa minkä löysin.....sen Eeva Haaviston Sata kansanomaista kuviokudinmallia kirjan,Kyl sitä etittiinkin, ol vääräs hyllys,ihme et en oo aikasemmin löytännäkkään.
Nyt mul on perhoslapas-ohje, jee.......millonkahan alottas? SirpaLe on tehnyt näitä ihanuuksia.

                1257706.jpg
Edit: Klo:22.04 kuvat lisätty
Tähän ol tarkotus laittaa kuvaa ruutupiirroksesta mut tää kone ei nyt vaan suostu kuvii näyttää ja laittaa,jökkii taas,niinku monella muullakin.Laitan sit ku onnistuu.

Toivepyynnön jätin kirjastoon siitä uusimmasta kirjasta Punokset puikoille, että hommaisivat sen meillekkin ku naapurikunnissa se jo kuulema on.Haluun sen ensin nähä et kannattaako ostaa se ku on niin tyyris,kehuha oon tääl lukenut tästä kirjasta et varmaan menee ostoslistaan.

Ja sitten......Olen tämän kuukauden Emäntänä täällä Kaikki puikoissa =)
Neulomis aiheena on tälläkertaa sormikkaat. Kaikki halukkaat vaan mukaan sinne, mulle vaan ilmottaa ([email protected]) halukkuutensa niin annan käyttäjätunnuksen ja salasanan. Kuukauden lopussa sit arvon palkinnon kaikkien osallistujien kesken.

Ja nyt lähen "pyörittää" huushollia (tiskii,imurointii,pyykkii....) on emäntä ollut vähä laiska tälviikol,"villakoirat" jo silmille hyppii =)