Täälläpä taas.Kaks ja puolipäivää tiivistä matikkaopiskeluu ja iltapäivällä ol koe.Aika helpon kokeen ol ope tehnyt,eli eiköhän läpi mee.Ihan turhaan kyl jännitin sitä.Onneks on nyt takanapäin.Vapaa viikonloppu koulustakin,ei oo etätehtävää.perjantai, 4. toukokuu 2007
Perjantaita.....
Täälläpä taas.Kaks ja puolipäivää tiivistä matikkaopiskeluu ja iltapäivällä ol koe.Aika helpon kokeen ol ope tehnyt,eli eiköhän läpi mee.Ihan turhaan kyl jännitin sitä.Onneks on nyt takanapäin.Vapaa viikonloppu koulustakin,ei oo etätehtävää.
































Kommentit