Voi himskutti!!!!!!  Äsken kirjootin pitkänpostauksen kuvien kaa ja sit ku olin tallentamassa niin tul jokin "error" ja kaik hävis, voi p.......
Nyt tulee lyhyempi versio.
Aliviikost valmistu puput,toinen kaksinkertasesta Roseesta ja toinen yksinkertasesta.Hännäntöpsökkä on märkähuovutettu kerä villasta.
       1422152.jpg
Mun eka Shettis-huivi Kamena-langasta(viimevuoden Snyyltäni) ja 4 puikot.
       1422156.jpg
Oikeesti väri ei oo noin kirkkaanpunanen.
       1422162.jpg
Tässä huivi aurinkoo ottamassa kuusenoksilla eilen.
Nyt mul on tulollaan toinen samanlainen huivi Alpakka-langasta,jotka sain viimeksi Snyyltäni. Tää huivi on viikonaikana edistynnä pikkuhiljaa muutamanrivin vauhtia työkiirreitten takia. Oon ollut aamut ja illat töissä ja päivällä käynnä kotona soffalla makoilee ja tirsoilla.Aamusin oon tehnä myyjän hommia ja illat sit siivonna. Viel paripäivää ois tätä ja samalla tarjoon kevätmarkkanakahveeta,joten tervetulloo kahaveelle mie tarjoon =) Joten oon ollut aika väsynyt ja ei oo jaksanna mittään,mut kyl sen huomaa sit tilipussis vai huomaakohan??? Pyykkikonekkin reistaillut siihenmalliin et viikol pitää lähtee ostoksille ja sinnehän nekin rahat mennee.Muutamaviikko sitten hajos telkku ja uus(käytetty) ostettiin. Mikähän seuraavaks hajoo,ei kahta ilman kolmatta... ja isannällä on pahanlaatuinen autokuume......
Niin,meinas unohtuu,pojalle virkkasin pipon,halus softaukseen vihreen pipon, mut siit ei oo viel otettu kuvvoo,mut siit myöhemmin sit.
Ensviikonloppuna tää akka lähtee issoonkaapunkiin Ouluun tytön luo soppailee ja huilailemmaan.
Hyvää ja lämmintä alkavaa viikkoo kaikille!