......mä tein sen! Näytön arviointikeskustelu men läpi, eli hyväksytty! Jes,jes.....(tuulettaa)a084.gif

Viimeyö tul nukuttuu huonostie064.gif ja jo viien aikan heräsin ja rupesin selaa ja kertaa papereita. Seitsemäks menin töihin ja maha ihan vetelänä.Siinä kuormaa purin ja kassalla istuin ja välil juoksin vessaan ja eihän sielt aina mitään tullut.e052.gif Kyl ol kavereiden kans hauskaa.Yhentoista aikaan ol sit mun vuoro mennä "piinapenkkiin"a115.gif.Kyl siel rouva kyseli kaikenlaista ja esimerkki tilanteita anto et mitenkäs hoidan tän asiakkaan.Onneks mul ol aikapaljon kirjallisena näitä asioita et ei tarvinnut ihan kaikkee käydä siinä läpi,kyl kannatti joulunpyhät kirjootella näyttöaineistoo.Puoltoistatuntii siin men kaikenkaikkiaan aikaa,mun mielest men nopeesti.Vaik eilenillalla isännälle jo hermoilin et tietysti aika pysähtyy just siihen keskustelutilanteeseen ja se ei lopu koskaan,heh,heh.... c008.gif Loppuviikon oon viel työharjottelussa ja ensviikolla piän pari vapaapäivää(oon tehnyt jo sisään ne tunnit) ja kolme päivää koulua ja sit loppuu tää mun opiskelu. Kyl saa nyt riittää nää opiskelut multa. Tää aikuisopiskelu on kyl rankkaa ja vaativaa,pitää yhistää koti,perhe ja sit opiskelu. Mut mie aattelin et tää on nyt tätä elämää vähäaikaa,ei ikuisuuden kestä.  Mut kyl kannatti,oon ylpee a084.gifitestäni et mie osaan viel jotain ja tajuunkin jotain vaikka välillä tuntu et hermot menee c004.gif ja jossainvaiheessa tuntu et kesken jätänc021.gif,mut suur kiitos kuuluu kotijoukoille jotka on kannustaneet jatkamaana194.gif                             

a206.gif