Taas on lapaset valmistuneet.
1063430.jpg
Lapasten ohjeen löysin Tikrun blogista. Lankana mulla ol Jussi noin 100g ja 3,5 puikot. Tein pieniä muutoksia lapasen kärkeen,tein kavennukset reunoissa,en keskellä niinku ohjeessa. Peukalossa kans kavensin hieman,ois tullut muuten iso peukku. Tuosta ranneosasta tykkään, on sopivan tiukka.
Nyt on TAAS kerran tulos pääkallolapasii....

Oon virkannut kans sydämmii,aatoksissa joulukortteja tehä näistä.
1063434.jpg
Näitten ohje on viimejoulukuun Suuri Käsityö-lehessä. Samantapasen ohjeen löytää myös täältä. Sokeriliemessä pitäs noi vielä uittaa että kovettus. Huomasin et mun hartia-niska-käsivarsi(vasenpuoli) ei oikeen tykkää virkkuusta =( Joulukortteja oon kans askarrellut,aatoksis et tänä jouluna ei osteta kaupankortteja.
Koulussa ollut nyt kaks viikkoo tekstausta ja somistusta. Ei se tekstaaminen helppoo oo ku luulis.Monta päivää harjoteltiin kirjaimia ja numeroita tekstaamaan.Naurettiin että ollaan ku ekaluokkalaisia ku kirjaimia harjoteltiin kirjottaa,eikä meinanna tulla millään oikeen laisia.Ässä ol kaikkein vaikein,se tehään viidestä eri viivasta. Paripäivää olin paikallisessa kaupassa tekemässä joulusomistusta,tykkäsin,aika meni nopeesti.