No,nyt saan aikaseks tänne kirjooteltua. Aikasemmin yritin mut ol niin hias tää vuodatus et luovutin. Ja monesti ku meinanna tänne kirjootella niin oon eksynyt vaan lukee toisten blogeja ja siinähän se aika sit on mennyt.
Työtkin alko täl viikol,eli illat pakerretaan töissä.
Nyt sit niitä neulomuksii.
Täs on nyt neljännet sukat. Nyt on jokaisella ukolla uuet sukat.
       1800847.jpg
Malli löyty täältä. Lanka on seiskaveikkaa ja 3,5 puikot. 13 silmukkaa puikolla.
Tos huomasin et kun googleen kirjotin Thuja,niin siin vieressä suluissa lukee "käännä tämä sivu" ja miehän klikkasin siit ja sehän on osittain suomentanna tän ohjeen,jeee......Kokeilin monia muitakin ohjeita jotka on englanninkielisiä niin sehän onnistu,helpottaa aikapaljon ohjeen ymmärtämistä. Miks mä en oo aikasemmin tätä hoksanna??
Ja sit metsämiehelle pipo.
       1800848.jpg
Pipo on neulottu kaksinkertasella Nallecolorilla ja 3,5 puikoilla. Silmukoita 100 ja 3oikeen,2 nurin mallilla. Täältä löyty Cousteau-pipon ohje ja sitä vähän muuntelin,silmukka määrää ja en tehnyt tota käännettä ollenkaan.
Tässä kuva viel kavennuksista.
       1800849.jpg
Toivottavasti pipo tulee käyttöön,ku nää meijän ukot on vähä kranttuja.

Sit ku tääl koneella on selaillut niin löysin tän ihanan takin mallin,mut miten mä saisin tän ohjeen?????? En oo ikinä ostanna /tilanna ulkomailta mitään ja tää hirvittää vähä mua ja ku toi englanninkieli on heikkoo niin ei uskalla ku ei ymmärrä kaikkee.

Tikrun Vihervaaran ohje lehtikin on ilmestynnä,mut mistä mä senkin saisin? Mä kyl haluaisin vaan ton Vihervaaran ohjeen.

Tässäpä ois Snyylleni vähä vihjeitä,en haluu  kuitenkaan sulle paineita järjestää,mut aattelin et jos sulla ois helpompi näitä saaha niin oisit mitä ihanin SNYy.

Huivivaihtoparini tiedot olen saanut ja langat jo ostanna mut malli on viel vähä hakuses.Jospa se siit.

Omalle huivini tekijälle tiedoks  ku vinkkasit huivin väriä,niin metsänvihree  vois olla kiva tai ihan mikä vaan,mut sininen ei kyl nyt inspaa.

Palailen takas ku taas näytettävää.