Eilen tul Snyyltäni viimenen paketti ja aivan ihanassa kuoressa ja sisältö mitä ihanin =) Minulle salaisia paketteja on lähetellyt Tinttara.Olen joskus piipahtanna sinun blogissas mut en osanna yhtään arvata et lähettelet mulle postii.
       1592623.jpg
Tuo Step-lanka mulle ihan uus tuttavuus.Snyyni on ollut kyl tosi hyvä ajatustenlukija tuon langan suhteen. Tota lankaa oon välil hypistellyt kaupoissa mut en vaan oo raskinna ostaa,mut nyt mä sain sitä ja siit tulee mulle ihan omat sukat.Aivan ihana enkeli,kästyönä sekin tehty ja se etsii viel paikkaansa. Karkkipussi kerkes hävitä pojan suuhun eilenillalla töissä ollessani =)
Kiitos Tinttara ihanista paketeista joita oot lähetellyt kuukausien aikana,olet ilahduttanut minua suuresti KIITOS ja HALAUS =)
Syksyllä alkas uus Snyy-kierros ja mukaan lähen tietysti,ei tästä voi pois olla.On mukava suunnitella paketteja ja kaikista parasta on saada niitä ja ajatella et joku jossain aattelee mua.

Liina on valmistunna neulomalla ja on nyt tuol pingottumassa,jos huomenna sit kuvii. Paloja peittoo varten virkkaillut ahkeraan ja nyt aamul tul ihme päähänpistos: vapaavirkkaus ja eikun virkkaa,siinähän on mennyt jo monta tuntii ku ei malta lopettaa ja ei yhtään tiiä mikä tulee ja millanen,kuhan vaan virkkailen...... kehtaakohan sitä tekelettä ees teille näyttää????