Minun osaltani Snyy-kierros on päättynyt.Olen paljastanut itseni. Snyy-parini ol Ikki,hän sai eilen viimesen paketin jossa paljastin itseni. Tuossa Sivut laatikos on Snyy kevät 2008 johon oon kuvanna ja kirjottanna mitä oon näinä kuukusina hänelle lähettännä. On ollut taas mukava laittaa ja keksii paketteja et ei vaan paljastas itestään mitään ja on mukava huomata et on onnistunut paketeissaan.

Jatkossakin kyl lähen tähän Snyy juttuun mukaan,kivaa on.

Itse tääl ootan malttamattomana et millon tulee mulle viimenen paketti ja kuka on ilahduttanut minua näinä kuukausina??? Jänskättää........

Tääl ei oo valmistunut kästyösaralla mitään,pikemminkin alottanna taas uutta, neulomalla tulee liina,mut tääkin on jäähyl niinku toppikin,tästä on kuiteski takakappale jo valmis, virkanna oon niit palalappuja peittoon,jotennii toi virkkuu nyt kiinnostaa. Yhen laukun osat oon leikanna mut pitäs vaan viel ommella ja käyä siihen vetskarikin ostaa. Et keskeneräsii rupes nyt pukkaa.....