Kerran näin jossain blogissa(jota en enää löydä) ihanan pupun ja sieltä linkin ohjeelle. Aikani pähkäiltyä ohjetta joka ei mennyt minun"kaaliin" pyysin ystävää avuksi joka neuvoi. Ja tässä tulos.
       1401645.jpg

Lankana pupulla on Rustika ja 5 puikot. Pinnasta tul vähä epätasanen langan koostumuksesta johtuen. Tätä ol mielenkiintosta tehä ja valmistu nopeesti.Pitäsköhän viel tehä toinen,pienempi.
Pyhänajan oon neulonut huivia,joka on nopeetekosta, yksinkertanen malli joka jää heti mieleen,ei tarvii kokoajan mallia seurata. Nyt oon tekemässä yhtä ylimäärästä kuviomallia ku näyttää et lanka riittää, mut saa kattoo nyt miten akan käy,joutuuko viel purkammaan.....
       1401648.jpg
Niin,varmaan huomasitte mun puikot,addit,kultaset on =) Oon unohtanna ihan mainita ku viime syksynä löysin nää kangaskaupasta ja pitihän ne saaha. Kyl näil on oikeen kuninkaallista neuloo =)
Kietasupuserokin on valmis,mut siit pitäs saaha viel kuva otettuu,jospa poika ois huomenna hovikuvaaja.....