Eilen tul SK-lehti ja siitä pisti heti silmään nää kolme työtä.
   1270856.jpg
Mä haluaisin nää kaikki.Toi musta tunika kukkakaarokkeineen on upee,mut minkähän näkönen se ois mun päällä ku tuota mahakelluketta on,pitäs varmaan kokoajan vetää mahaa sisään puuuhhh.....Tykkäisköhän tytär tästä?? Toi harmaa vois paremmin passata mulle.
Ja sit valmistu lapaset jälleen. Taas synnttärilahjaks. Noita synttäreitä ku suvussa on melkein jokakuu muutama ja aina niin yllättäen tulevat =)
      1270860.jpg
Nää on nyt pienelle tytölle(eipä kurkita siellä). Nää on nyt ne ihanat perhoslapaset. Taas vähä sovelsin mallia, mallipiirroksen vasemmasta laidasta otin pois kolme silmukkaa. Lankana seiska ja jättiraita ja kolmosen puikot. Puikot sais varmaan olla 2,5:t et koko mallikuvion leveydeltään vois tehä et ei tulis liiansuuria lapasia. Varmaan nalle-lanka ois parempi mun käsialalle,pitää viel kokeilla noita puikkoja ja lankoja......
Ja nyt pukkas puikoille piruja.......
Leivoinkin pitkästä aikaa, no jooo....... ihan plörinäks men,himskatti. Tiikerikakkuja pari kipeletta tein, taikinasta tul hyvin kuohkee ja onnistunut mut uunis sit kakut pursus yli ja läsähti,arg......Mitä mä tein väärin??Olkohan taikinaa liikaa vuoissa?? Aikausein mun tiikerikakuille käy näin.