Jaahas, mistä alottas?
Ensin neulomuksii. Pojan sukat valmistu, ihan tavalliset perussukat seiskaveikasta.
   1238103.jpg
Mustaa on...pojan toivomuksesta. Huomatkaa, oon käsitellyt kuvaa,jotain oon tällä koneellakin oppinut =)
Kietasupuserosta on nyt hihat tulollaan yhtäaikaa, taitaa se sittenkin valmistuu...
Novitan uutuuslankoja oon ostellut ja miettinyt et mitä niist tekis,sukkii,lapasii,sormikkaita......jotain pientä, en nyt haluu mitään isompaa rueta värkkää.
Snyykin ottanut yhteyttä, ja tääl käy lukemassa mun aikaansaannoksii,jännää ku ei tiedä et kuka hän on????? Mitähän hän mulle keksii.....
Omallekkin snyy-ystävälle oon ilmottanut olemastaolostani ja jo ostanna ja miettinyt mitä hälle teen ekapakettiin.On tää jännää....
Työharjottelu on nyt mun osalta ohi.Eilen ol veemäinen päivä,kyl otti pannuun argg....=( Kassalla ollessani, jono ol pitkä ja tuotteesta puuttu hinta ja sit soittelee kyseiselle osastolle hintaa ja siinähän men aikaa niin eiköhän jonossa oleva joku ukko vetännä herneet nokkaansa ja suuttu ja nakkas yhen pienen ostoksesa minuun päin ja onneks se men vieressäni olevaan hyllyyn eikä mun päälle. Kyl mä säikähin. Tänkin tilanteen oisin voinnut kyl hoitaa toisinkin ja päästä tilanteesta nopeemmin,oisin ite keksinyt kyseiselle tuotteelle hinnan enkä ruennut soittelee.Näin jälkeenpäinhän se on hyvä sanoo. Kerrankin,taas ukko rupes mekastaa isolla äänelle et "harjottelia taas pistetty kassaan et ei tästä tuu mitään tänään".Tämmöset asiakkaat jää mulla vähä kaivelee tonne aivokoppaan pitkäks aikaa. Mut on niitä positiivisiakin asiakkaita jotka ymmärtää et ei sitä muuten opi ja virheitä sattuu ja niistähän sen oppii et seuraavalla kerralla ei tee virhettä. On tääkin,koko kuukaus men hyvin ja sit viimesenä päivänä tämmönen mielipaha tul. Kaverit lohdutti et mitä tosta välittää, antaa olla,ukolla tais muutenkin olla jo huonopäivä.
Pojatkin (S ja J) ovat saaneet töitä =) Itse kävivät kyselee, työkkärin kautta ei nyt mitään ainaskaan täällä saa. Toinen on autoliikkeessä korjaamopuolella ja toinen valmistaa metsäkoneita. Äiti on ylpee lapsistaan.

            Hyvää viikonloppuu!