Voi hel........... mä en saa kuvii siirtyy kansioon ja muutenkin on niin hiasta tää toiminta.
Mulla ois ollut hirveesti kuvii tarjolla tänne.
Huopasesta neulotut lapaset valmiit.Lapaset tul mut ei mun makuun,vähä liian jämäkät(kovat).En tykkää huopasesta =(
Eilen käytiin yritysvierailulla ja samalla kirpparilla ja sieltä läks mukaan v-55,-68,-69 käsityölehtiä. Ja ahhh niin ihania malleja.Yks piponkin ohje jonka varmaan äiti ol mulle ja siskolle tehnyt tällämallilla.Mun pitää käydä mummulassa ettii se kuva jossa pipo on päässä meillä. Lehissä ol ihanii vauvaneuleita. Puseron ja villatakin ohje joka on neulottu väärinpäin,palmikot raglasaumojen kohalla ja vaikka mitä ihanuuksii löytyy......Jospa saan joskus kuvii tänne näistä.
Nyt on laukku taas kerran tulollaan.
Ja vasen niska ja hartia tosi kipee.....
Ja tää konekkin temppuilee,joten hyvin ei mee täällä.