Kästyörintamalla ei oo oikeen tapahtunut mittään,on tainna nyt laiskuus iskee....
No,on kuiteski muutama rivi tullu neulottuu....Ja eilen ostin laukkuihin vuorikangasta ja vetoketjuja.Jospa viikolla valmistas laukut.

Olen vähä tehnyt kothommia,siivonnut ja järkännyt,ei oo kästyöt ollut sillon aatoksissa.
Siskot kehotti mua tekee joulumyyjäisiin kästöitä laukkuja,perhosii,sydämmii,risujuttuja ym..mut,en tiiä mitä tekis.Tää asiakin kyl riippuu siit et alkaako mun jatkokoulu(10.9).Tilauksiakin systerit vähä alustavasti puhu,mut en luvannut viel mitään,katotaan nyt ensin toi koulujuttu tuleeko siitä mitään.Lomanikin loppuu,töihin pitäs palata keskiviikkona.Keskiviikkona ois työkkärissäkin käynti,sillon ratkee miten asiat rupee menee.
Joskus (vuosi ja nolla) mie olin myyjäisissä myymässä,tein sillon mollamaijoja,ompelin.Ja hyvin men kaupaks.Pitäs ettii kuvat niistäkin ja laittaa tänne näytille.Harmi vaan et mulla ei oo tallessa enää niitten kaavat,jostain lehestä mä ne löysin.
Kuvien lisäys:
869171.jpg

869167.jpg
Olipas hankalaa toi kuvien skannaaminen ja muuttaminen kuvatiedostoon.Aikasa ku kokeili niin onnistu,toivottavasti muista enskerralla miten se tehtiin.Nää "Mollat" on tehty 11-vuotta sitten,näky vuosluku olevan kuvien takana.

Kaipaisin edelleen siihen ruusuun ja laukkuun suomennosta.SNYY täs ois pien vinkki,vink,vink =)(jos osaat paremmin enkkuu ku mie)

Näky alkaneen sukka ja pipo kimppaneulonta juttu.Meinasin et osallistun näihinkin,mut aatteli et en ota ressii jos koulu alkaa.Neulon omaan tahtiin sukkii ja myssyy ja lapasii,tulee sit jos on tullakseen.

Niin,lapasvaihdon lapaset läks postiin toissapäivänä,varmaan alkuviikosta perillä.

Toivotan aurinkoista syksyistä viikonloppuu!