Nyt ei oikeen mikään innosta,eikä valmista tuu mistään,plääh....
Pistän tän olotilan flunssan piikkiin,nokka vuotaa,kurkku kipee,jäsenii särkee.....
Taas kerran tul kysymys mieleen et " miks mä lähin takas koulun penkille?"Plääh..
Ei yhtään innosta taas.Tää ja ensviikko atk:ta,exelii nyt opetellaan,ja mun kaaliin ei kyl nyt mee nää tiedot,mä oon ihan pihal,plääh.... Yritän kyl ensviikol koetta tästä exelistä(jatkoo @-korttiin),menköö sit syteen tai saveen.
Työharjottelupaikka tiedossa,se tuttu entinen,mutmut.....miettinyt toistakin josta vois töitäkin saaha,mut se on toisella paikkakunnal,ois noin puolen tunnin ajomatka sinne.Mut mulla ei taida olla paineensietokykyy siihen paikkaan,mut toisaalta....
Pläääh....nää ajatukset taas laukkaa ja mut sekasin pistää......
Pojan sukkia neulonut monta päivää ja eikä valmista tuu,nyt on jossain vikkoo....
Napitkin takkiin ostamata,laiska ollut ku ei oo jaksanna kauppaan lähtee.....
Plääääh.....