Tänään oon jo kaks kertaa hurruuttanna kylällä käyä.Työkkärissäkin kävin,koulu alkaa näillänäkymin 24.9,eli illat töissä kerkeen olla reilut pariviikkoo.Tuokaan ei oo vielä 100% varmaa,ois kouluun vielä neljä paikkaa auki,eihän sitä vielä tiiä vaikka koulu ei alakkaan noin vähällä porukalla.Hakuaikaa on jatkettu.

Olin tonne ohjeet sivulle laittanna väärän puikko koon laukku-ohjeeseen,het aamust kävin korjaamassa.

Lähempäs sohffalle neuloo ja kattoo aamusarjaa jonka nauhotin.

Edit: Kyl nää asiat muuttuu muutamas minuutis et ei kerkee mukana pysyy. Just soittivat työkkärist et koulu alkaakin maanantaina =) Pienellä porukalla ollaan.
Kyl on taas känny soinna ja viestii pukanna,ei tänään oo mitään järkevää saanna aikaseks.Töissäkin kerkeen käyä ihan NELJÄ päivää =)
Nyt mä tiiä mitä mä teen siit Marimekko kankaasta, itelle uuen koululaukun =)
Tekiskö huomenna?????
Perjantaina on leipomispäivä,sen oon luvanna itelle.Nuorimmainen täyttää 10.9 14-vuotta.Pyhänä pietään synttäreitä ja pitäähän sinne olla jotain tarjottavaa.
Jospa nyt lähtis soffalle.