Tätin enkeli on valmis.Tän enkelin ohjeenhan sain keväällä Snyyltäni.Tein sillon itelle Wool-langasta ja tul paljo isompi.Nyt tein oisko ollut jotain vauvalankaa(löyty korin pohjalata),tul huomattavasti pienempi ja nätimpi.
913350.jpg
Kuva on huono,jotenkin tärähti, mut eiköhän siitä selvää saa.Tota ohjetta kyl hieman muuntelin.Onkohan tän ohje jossain tääl netistä saatavana,pitääpä kattoo ja lisätä tänne jos löytyy.
Sukkaa oon neulonut BB:n aikana,eli BB-sukat tulloo.Yks on jo valmis.
Ja sitä omaa takkianikin oon neulonut,takakappalehan on jo valmis,eilen neulon etukappaleen ja tänään alotin toista ja sit kattoo et mitenkä ei nyt kuviot ja kavennukset passa,niin per...... olin väärin neulonut ekan etukappaleen,liikaa tehnyt kierroksia palmikoiden väliin.Eikun purkuun,onneks ei ihan kokonaan.Kyl sapettaa,ku jo aatteli et kohta valmis arg.....
Eilen illalla kohtasin tämmösen näyn.
913349.jpg
On siinä etanalla pituutta,en oo ikinä nähnyt näin issoo etanoo.Poutakin tul tällepäivälle ku sarviaan näytti.
Ilmottauduin sunnuntain itämaiseen tanssikurssille,joo joo nauruks menee ku aattelee et akan lantio heiluu,jos heiluu.Mut mä aattelin tota yläkroppaa(niska-hartia),esitteessä kehuttiin tanssin olevan hyvää yläkropalle ja sehän mulla prakaa.
Nuorin poika alotti eilen kitaraopinnot kansalaisopistossa.Joululahjaks sai sähkökitaran ja siitä asti poika oottanut pääsyy tunneille.
Koulussa opiskeltu telemarkkinointii,tylsäääää......musta ei ois semmoseen hommaan.
Palailen loppuviikol =)