Jaahas,onpas taas vierähtänyt.Ei vaan oo jaksanut,oon totaalisesti ollut iltasin väsynyt työharjottelun jälkeen(7,5 h/pv).Jalat, varsinkiin kantapäät olleet kipeet,eihän sitä oo tullut ku istuttuu monta kuukautta niin nyt sit yht´äkkiä jalkojen päälle seisoo.Mukavasti on mennyt harjottelu,paljon uutta asiaa.Noi näyttöpaperit vaan meinaa rassata et ihan yöunet menee.Ku osais niihin jotain kirjottaa,mä inhoon tota kirjallista tuotosta,yäk.
Puseroo on neulottu,kyl turkanen hitaasti valmistuu.Vähävälii mittailen et joko on pitsineuletta tarpeeks,mut ei vaan millään oo vaikka kuinka yrittää mitteloida ja eikun neuloo lisää....
705591.jpg
Pyhänaikana tääl koneella katellessa löysin sukkulapitsin(käpyily). Ja eikun äidiltä kirjaa(SuuriKäsityö,Valitut palat)hakee ja kattoo miten siinä neuvotaan.
705592.jpg
Ukko vuoleskeli mulle vielä ihan kävynkin.
705593.jpg
Mut ei siitä mitään tullut,sormet vaan kipeeks sain.Ja jotenkin jumittu työ,tais solmut mennä sekasin.Joku juju siinä taitaa olla jota mie en saanut toimimaan.Monta kertaa otin uusiks,en millään meinanna antaa periks.Loppujenlopuks luovutin,jos sit joskus myöhemmin yrittäs uudestaan.Googlen kautta löysin sukkulapitsi(tatting) sivuja ja varsinkin ulkolaisii joissa ol ihan neuvvoja miten tehdään ja ihanii malleja.Täältä ja täältä ja täältäkin löytyy linkkejä. Kyllä etsivä löytää vaikka mitä ku vaan ymmärtäs tota enkkuu =(

Jantta haasto mut kertoo 7 tosiasiaa itsestäni.

1.Olen käynyt keittäjäkoulu ja suurtalouskokin koulun,enkä oo oo ollut päivääkään tällä alalla töissä.
2.Taas koulussa,pitäs tulla myyjä.Oliskohan tällä saralla töitä mulle?
3.Olen koko aikuisikäni SIIVONNUT =(
4.Huono matikkapää peruskoulussa,kummasti vaan oon nyt osannut jotain tuolla koulussa =)
5.Oon kärsimätön,kaikki pitäs saaha nyt eikä viiestoista päivä.
6.Paniikkihäiriö,ahdistuneisuushäiriö kummittelee.....
7.Tummat silmät ja ruskea tukka.......

Haasteen saa ottaa vastaan kuka haluaa =)