Eilen tul Snyyltä paketti.Jännitti avata sitä,mietin et joko selvii lähettäjä.Mut eipä selvinnyt,postii kuulemaa tulee vielä,jännäks menee.Tässäpä paketti.
580996.jpg
Mukana ol enkelikoristeen ohje noille langoille.Sen kyllä teen ja oon jo miettinyt mihin sen laitan,mut siitä sit myöhemmin.Mulla on nyt bambukoukku,jeee =) Purukumit ol mulle uutta,jännä maku,tulee joulu mieleen.Ihana kortti,mistähän Snyy löydät,saat noin nättejä kuvia??? Odotan innolla paljastusta.Miettinyt et kuka oot,varmaan nuorempi ku minä,harrastat varmaan korttien tekoa ku ovat niin ihania??????
Itellä on vielä mietinnän alla viimenen snyy paketti,tää viimenen paketti pistää vähä miettii et mitä kivaa laittas.Tää SNY homma on ollut kivaa ja varmaan jatkossakin oon mukana.Kiva saaha postii,tietää et joku aattelee sua jossain,jo kortin saaminen piristää kummasti päivää.Kiitokset emännälle tämän järjestämisestä!