Täällä ei taas edisty mikkään =(
Eilen illalla antaumuksella virkkasin jakkua.Kainalon kohtaan jo tein,piti rueta erottaa työstä etu- ja takakappaleet.Mut himskatti,ol hirveesti ylimääräsii pylväitä,miten se nyt niin,ihan ohjeen mukaan tein,vai teinkö?Eikun laskee pylväitä ja tosiaan ylimääräsii ol,sit kattoo ohjetta,ja mitä kummaa,mä olin kattonut väärästä kohtaa lisäysohjeen,olin tekemässä ällää ku piti tehä ämmää.Kyl kuulu ärräpäitä.Eiku purkamaan melkein alkuun asti,voi surku,nyyh....No,nyt tehnyt oikeella ohjeella ja pylväsmäärätkin pitäs olla oikeen.
Hitsi,jakku ois jo ollut valmis ku ei ois tarvinut niin monta kertaa purkaa,kyl on yks murheenkryyni koko jakku.Välillä oon jo viskannut menemään koko työn ku tuntuu et ei tästä tuu mitään,mut takasi hyppysiin se vaan ilmaantuu =)

Tota Green Daytä oon ihaillut.Johanna ol tehnyt tämän,mä ihastuin kans tähän malliin,ja mä tahtoo sen kans.Miettinyt noita lankoja et oisko mulla semmosii passeleita tohon liiviin.Yks vyyhti ois liukuvärjättyy villalankaa mut ku tein mallitilkkuu niin ei oikeen passaa tähän työhön.On ohuempaa lankaa.Ja värikin on semmosta ruskeentummanpunasta,mitälie.Mä haluun semmosen pirtsakkaan(vihreen) värisen.Lankoja mulla on mut niitä on vaan kerä tai kaks aina kutakin värii.Eihän niistä isompaa juttuu tuu.
No,tosta liukuvärjätystä rupesin väkertää zetoriiiiiii,rmm,rmm.....Siis huiviiiii...En tiiä tuleeko siitäkään mitään,lankaa on vaan 180g.
Jotenkin on tökkinyt tää pyhänaika,tuntuu et mikään ei oo oikeen onnistunut.Siivosin lankakoria ja sieltä läks purkuun se onnenlehtihuivi,ei kuiteskaan ois lanka riittänyt........
Siis täällä virkataan ja puretaan,neulotaan ja puretaan.....mitähän tästä oikeen tulee......