.....mikä viikko. Kyl sitä on monesti miettinyt et mihin sitä taas rupes(kouluun).
Raskas viikko,väsyttävä ja sit on paleltanut kauheesti.Ihan simppelii asiaa on käsitelty koulussa MUTTA toi etätehtävä,ihan hirvee.Miks kysymykset pitää laittaa niin vaikeeks ymmärrettäväksi,miks ne ei vois olla siten kirjotettuja että maallikkokin ymmärtäs mitä tarkotetaan.Tehtävätkin on vielä semmosii itsetutkiskelua,millanen myyjänä olen.Tuo kirjallinen tuotos on mulla huonoo.Monta päivää täs kotona laukannut huoneesta toiseen ja tehnyt tehtävää,neulonut,virkannut,kotitöitä.......vähä kaikkee vähänaikaa ja sit laukannut toiseen asiaan,oon ollut levoton ja kärttynen.No jospa tästäkin selvitään.
Jakku on hyvällä mallilla.
531055.jpg
Hihat vaan puuttuu enää,lankakin loppu,pitää huomenna hakee lisää.
Tänään kävin eräässä liikkeessä kattelee lankoja ja mukaan lähti tämmösii
531058.jpg
Nää langat on 45% villaa, 45% acryylia,10% mohairia.Halpoja olivat,alle kaks euroo kerä.Meinasin näistä tehä Greendayn. Saa nähä onnistuuko, vyötteessä on puikkosuositus 3-3,5,mut toi lanka on aika paksun näköstä ja tuntusta et 4 tai 4,5 puikot varmaan passais.Mä ainakin kokeilen tota liivii tehä,sen näkee sit tuleeko siitä mitään.
Zetor huivikin edistyy pikkuhiljaa. Tässäpä vielä näky olkkarin pöydästä,äitin valtakunta,kästyöt ja koulujutut levällään ja tietysti säätimet.
531062.jpg
Jos ei kuulu tai näy niin minä ahkerasti opiskelen ja ärräpäitä päästelen.........