Eilen väkersin pupua huopasesta.Lankakin ol viel pätkissä et sitä sai solmuilla.Meinasin jo luovuttaa ku tul kauheen näköstä jälkee mut onneks maltoin tehä loppuun.
471027.jpg    471045.jpg
Pupulta puuttuu vielä summu.Ohjeen löysin Katilta.
Sukkaakin oon neulonut,kantapää tuotti ongelmia,joten teen sen tiimalasin ohjeella.Tulee paljo siistimmän näkönen.Tää kantapää malli on mulle uus tuttavuus,ekaa kertaa teen tätä.
471029.jpg
Neulon molempii yhtäaikaa,toinen sukka on välillä pyöröllä ku toisia neulon.En omista kahtia samanlaisia puikkoja.Lanka on riittosaa,näyttää et varmaan sais sukkaparin yhestä kerästä,mut oon aatellut neuloo niin pitkän varren ku lankaa riittää,jospa tulis polvisukat =)

Sit tääl netissä pyörinyt ja löytänyt ihania ohjeita.Esim nää sukat on ihanat.Yrittänyt vähä suomentaa tota mallikertaa,mut kokeilemalla taitaa paremmin mennä tajuntaan.Onko tämä(Rainy Day Lace Pattern) sukan kuvion ohje?????Neuvokaa mua!!!!!Pitäsköhän seuraavaks haasteeks ottaa tää.
Ja sit tää....,ihana.Mä haluun tällasen,mut oiskohan joku muu lanka tähän,ehotuksii!!!!!! Ja sit vielä tää.......Aivan ihanii töitä löytyy tuolta sivuilta.Sormet syyhyy kauheesti.
Tänään tulossa ihana ilma,joten suunnitelmissa lähtee järvelle pilkille ja makkaran paistoon.