Uusi vuosi alkanut ja uudet neulomukset.
Eilisen päivän neuloin ja purin ennenkuin olin tyytyväinen lopputulokseen.Noita Kainuun lapasia rupesin tekee ku on niin ihana kuviomalli.Lankana nalle ja raitalanka.Meinasin ensin että annan mennä kokonaan raitalankaa suoraan kerältä,mutta en ollut tyytyväinen tulokseen ku kuvasta ei ois sillon saanut selvää,joten nyt oon pätkinyt värit oikeisiin kohtiin sopivaks ja oon tyytyväinen tulokseen.Ranneosan tein oikein nurin kahella värillä,lapasen sisäpuolen neulon mustalla ja värillä vuorotellen ja lapasen reunat on samalla mallilla ku pääkallolapasissa,eli oon soveltanut aikalailla tätä ohjetta.
324502.jpg
Saa nähä kelle nää menee vai pidänkö ite.Syntymäpäiviäkin alkaa taas tulla,voi olla et joku saa lahjaksi nää.
324534.jpg
Haarukkapitsihuivin tein syksyn aikana ja ei kerennyt pukinkonttiin,joten menee helmikuussa synttärilahjaks,arvaa kenelle?
Oli aika työläs tehä tota ku loppuvaiheessa tul kauheen pitkijä nauhoja ol sit kauheella kierteellä.Enpä taida toista tällästä tehä,joskus voisin tehä tavallisen huivin,ois varmaan helpompi.Tein tän huivin nallelangasta.Hitsi en saa nyt kuvaa tosta huivista tänne,mitähän tää kone taas temppuilee mulle,arghh...
Niin, muistu mieleen et joulunaikaan näin kaupassa yhellä asiakkaalla ihanan huivin tehtynä teddy-langasta salomoninsolmuilla,kyl ol ihana.Semmosen vois tässä vuoden aikana tehä itekkin.Vuoden suunnitelmissa ois kans kutoo mattoo ja poppanaa,pitäs vaan rueta leikkaa ja repii kuteita,joka ei kyl oo mielipuuhaa.Et tämmöstä,laitan kuvan huivita sit kun saan tän toimii.No nyt tul kuvakin.